Tvorba webových stránek

Responzivní design

Od konzultace po komletní řešení na míru

speed up

Důvody proč zvolit právě BEST-NET

Řešíme malé i velké problémy, které sebou přinášejí požadavky našich zákazníků. Jejich vyřešení nám přináší nové zkušenosti, které uplatňujeme v dalších zakázkách a zákazníkovi naopak splnění svých přání v podnikání pomocí internetu, které vedou k vyšším ziskům a nižším nákladům.

1. Víme co potřebujete

Díky zkušeným odborníkům s dlouholetou praxí v oboru tvorby internetových prezentací a aplikací, dokážeme navrhnout optimální řešení přesně na míru toho co chcete. Pracujeme rychle a pružně reagujeme na požadavky klienta.

2. Vždy nalezneme kvalitní řešení

Při hledání nových řešení se snažíme dodržovat nejpřísnější pravidla:

Dbáme na dodržování pravidel použitelnosti, které jsou podmíněny nejen přehlednou strukturou webu, jednoduchostí a funkčností, ale i grafickým designem.
Naše internetová řešení jsou přístupná nejširší skupině uživatelů. Díky dodržování přísných pravidel přístupnosti, tzv: responsivní design.
Dále díky optimalizaci pro vyhledávače jsou Vaše projekty vidět.

3. Neotočíme se k Vám zády.

Jedním projektem nemusí naše spolupráce skončit. Preferujeme dlouhodobou spolupráci. Nejsme z těch, kteří se po zaplacení o své klienty nestarají. O vaše stránky i nadále pečejeme tak aby byli aktualizové a \“nezestárli\“.

4. Vlastní webhosting

Naše dceřiná firma BEST-HOSTING poskytuje internetové služby (webhosting, serverhosting, mailhosting,..) na profesinální úrovni. Již nemusíte přemýšlet kam umístíte Vaši prezentaci. Naše servery jsou Vám plně k dispozici.

5. Určitě si vyberete

Poskytujeme komplexní nabídku služeb internetových řešení, která Vás určitě osloví. Jedná se zejména o internetové prezentace (www stránky) a aplikace (RESTful API apod.), analýzy a poradenství,…

Výroba www stránek

Co je to responzivní design

Responzivní design webových stránek je přístup, který určuje, že návrh a vývoj musí reagovat na chování a prostředí uživatele na základě velikosti, platformy a orientace zobrazení stránky.

V praxi se stránka skládá z flexibilního rozvržení textu, obrázků a daších doplňků stránky. Jakmile uživatel přejde ze svého počítače nebo notebooku na smartphone nebo tablet, měla by se webová stránka automaticky přepínat tak, aby vyhovovala aktuálnímu rozlišení na daném zařízení. Jinými slovy, webová stránka musí disponovat technologií, která automaticky reaguje na prostředí ve kterém se zobrazuje. Vyzkoušejte si např. naši stránku https://best-net.cz prohlédnout na mobilu nebo tabletu.

speed up

Co je to corporate identity

Corporate identity je firemní styl, který se projevuje ve vnějším vystupování firmy v grafickém designu, například tiskovinách, reklamě a internetu. Tvoří ho grafický designér a jeho využívání definuje grafickým manuálem.

Kvalitní logo firmy může vyjadřovat nejen její náplň či zaměření, ale také profesionalitu, solidnost nebo tradici firmy.

Nabízíme odborné zpracování návrhů logotypů ať už čistě typografických nebo s použitím grafického symbolu. Naši designéři mají bohaté zkušenosti a úspěšně působí v tomto oboru.

Takzvaný firemní styl (corporate identity) je tvořen nejen logotypem samotným, ale zejména souborem pravidel určujících jeho užití v tiskovinách merkantilních (vizitky, dop. papíry, obálky, desky) i reklamních (např. letáky, prospekty, katalogy či inzerce), případně ve webové prezentaci. Tato pravidla firemního stylu bývají obsažena v grafickém manuálu.

Ten tedy definuje jak přesnou podobu logotypu, jeho varianty a pravidla užití, ale i firemní barvy, firemní písma a další grafické prvky. Jeho součástí jsou i grafické návrhy merkantilních tiskovin včetně přesných rozkresů pro jejich opakovanou výrobu.

Grafický manuál, který vzniká v úzké spolupráci s klientem (vedením firmy) se posléze stává závazným pro všechny zaměstnance firmy, zejména marketingové pracovníky a tím je zajištěna stylová jednota všech tiskovin a jiných vizuálních dokumentů, kterými se firma prezentuje navenek i uvnitř. Bývá obvyklé a výhodné, když grafický manuál vzniká zároveň s logotypem, ale je možné jej také vytvořit dodatečně k již existujícímu a užívanému logotypu. Je také možné takový zavedený logotyp (pokud je graficky hodnotný) podrobit tzv. redesignu a k takto modernizované podobě loga vytvořit grafický manuál.

Nabízíme také grafické zpracování tiskovin, úpravu publikací či navržení obalů podle dohody se zákazníkem.